Jak nakupovat

Doprava a vrácení zboží
1. Požadované informace o doručení
*** Informace potřebné k odeslání jsou vaše celé jméno, adresa a telefonní číslo. Buďte informováni, že objednávku odesíláme pouze poštou na adresu CODE a poštovní schránky nebo podobné adresy nejsou k dispozici k odeslání.
*** Ujistěte se prosím, že jste zadali správnou adresu a číslo kontaktu.
*** Pro doručení objednávky dbejte do 3-5 dnů od obdržení platby.
*** Sledovací číslo pro ověření
2. způsob dopravy
Normálně používáme EMS jako způsob dopravy. Ale pro některé kraje použijeme DHL jako způsob dopravy. Záleží na nákladech na dopravu. Vybíráme to nejlevnější.
3. Metody sledování
Po odeslání objednávky Vám nabídneme sledování EMS nebo DHL č. a webové stránky k vám.
Existují dva způsoby, jak získat od nás informace, informace
<1.> Navštivte naše webové stránky a znovu se přihlašte a zkontrolujte stav aktualizace.
<2.> Zkontrolujte e-mail, protože na váš e-mailovou adresu odešleme stav aktualizace.
Poznámka: (Pokud nemůžete okamžitě zkontrolovat číslo sledování, zanechte prosím větší trpělivost, než na to počkáte.) Společnost Express Company požaduje čas na nahrávání).
4. Neúspěšné nebo nesprávné doručení
*** Nejsme zodpovědní za opětovné odeslání, pokud jste nám poskytli nesprávnou nebo neúplnou adresu. *** Pro zákazníky, kteří neobdrží Vaši zásilku do 12 pracovních dnů, kontaktujte prosím místní poštu A.S.A.P. Vždy se můžete obrátit na místní poštu přímo s průkazem totožnosti nebo jiným platným certifikátem a kopií informací o objednávce, které můžete vytisknout při přihlášení k registrovanému účtu na našich webových stránkách.
zpět